کاردستی

ابزار ساخت کاردستی

 


Bushehr-Tebyan.IR

برای ساخت ماکت و یا کاردستی ابزار زیر مورد نیاز است




ادامه نوشته

تدریس نگاره ها


در کلاس اول دبستان

در کتاب بخوانیم  دوازده نگاره پیش بینی شده است و هرنگاره شامل یک موضوع مشخص است.هرنگاره عنوان خاصی دارد که در بردارنده ی مطالب آن نگاره است .

1-  خانواده 2- وظایف افراد خانواده  3- در راه مدرسه 4- حیاط مدرسه 5 - کلاس 6- پارک (بوستان) 7- طبیعت 8- روستا9- باغ وحش  10-  مسجد 11 –بازار 12-عید نوروز

ادامه نوشته

بازی های دبستانی

مهمان ناخوانده
اهداف آموزشی:

مهارتی: توانایی اجرای نقش
دانشی: آشنایی با داستانهای زیبای ملی
نگرشی: ایجاد علاقه و محبت نسبت به حیوانات


ادامه نوشته

نقاشی با مداد رنگی و نقش آن درخلاقیت کودک

نقاشی با مداد رنگی و نقش آن درخلاقیت کودک

بازیهای خلاقه وسیله غیر کلامی برای بیان احساسات و علاقه کودکان می‏باشند. کشیدن یک نقاشی یا تصویر آدمک می‏تواند آرامش و لذت را برای کودکان فراهم آورد و آنها را از فشارها رهایی بخشد.

ادامه نوشته

توصیه هایی برای تقویت مهارت خواندن


- آموزش خواندن را از زمانی آغاز کنید که فراگیران شما به خوبی قادر باشند، هر کلمه را که می شنوند، درست تلفظ کنند و معنی و مفهوم آن را بدانند.
ادامه نوشته

سایت کاردستی ،شعر و نقّاشی کوذکان

یه سایت کودک که می توانید از کاردستی ها،شعرونقّاشی های آن استفاده کنید.

علل بد خطی دانش آموزان


در پاسخ به چنین سئوالی، چنانچه هستید و عملاً تجربه نشان داده است اگر نوآموزِ کلاس اوّل ابتدایی قبل از ورود به دبستان ، در پیش دبستانی،کودکستان و مهد کودک

ادامه نوشته

کلام شریعت

می توان تنها شد

می توان زار گریست

می توان دوست نداشت

و دل عاشق آدمها را زیر پا له کرد

می توان چشمی را

به هیاهوی جهان خیره گذاشت

می توان صدها بار علت غصه ی دل را فهمید

می توان...

می توان بد شدو بد دیدوبد اندیشه نمود

آخرش هم می توان تنها رفت...

با جهانی همه اندوه و غم بدبختی...

یادگاری؟

همه جا تلخی و سردی و غرور

فاتحه؟!خوب شدرفت!عجب آدم بد خلقی بود!!

ولی ای کودک زیبای دلم،آن ور سکّه تماشا دارد.

توصیه هایی برای پرورش کودکان

توصیه هایی برای پرورش کودکان

خلاقیت ، شکل کنترل شده یا محدود شده ای از تخیل است . خلاقیت ها ی افراد نه تنها برای زیبایی ظاهری ، بلکه به خاطر نتایج نهایی که در بر دارد  به کار برده میشود . این نتیجه نهایی معمولاً شکلی به خود می گیرد که دیگران نیز می توانند آن را
ادامه نوشته